כדי לגייס את ליבו של העובד עליכם להשקיע בו !
ברגע שתעשו את זה הוא ידע שבאמת אכפת לכם
ותקבלו את ליבו ומרצו בחזרה!
גללו מטה כדי לקרוא יותר לעומק
לקבלת הצעת מחיר, מלאו את הפרטים בטופס
איך זה עובד?
הכי פשוט בעולם!
אתם מעבירים לנו רשימה מסודרת של עובדים ומנהלים
להם הענקתם תהליך אימוני
אנחנו נשבץ לכל אחד מאמן
והמאמן יצור קשר ויתחיל את התהליך
ובמידת הצורך ידווח לנו על כל בעיה שתתעורר
ואנחנו נדווח לכם
מנגנון תקשורת פשוט ויעיל
עם מינימום כאבי ראש!
השאירו פרטים בטופס ההרשמה ותקבלו
שיחת טלפון מאחראית קשרי הארגונים שלנו
איך בנוי התהליך?
כל עובד/מנהל מקבל 5-10 פגישות אימון שבועיות (בהתאם להצעת המחיר) בזום
ובהן הפוקוס יהיה כל כולו בהתפתחות האישית של כל אחד:
- מטרות אישיות ומקצועיות במקום העבודה
- מחסומים מנטלים שמפריעים בדרך אליהם
- דפוסי התנהגות שפוגעים בהתנהלות ובשקט הנפשי
- כלים אימוניים פרקטים ותכל'סים שיעשו סדר בראש
- מרחב בטוח להתבטא ולפרוק מטענים שיושבים ונאגרים בבטן
מדובר במתנה אמיתית מתחשבת ואכפתית
שתגרום לעובדים להעריך את מקום העבודה שלהם מאוד!
איך מתחילים?
לאחר שתצרו קשר ונשוחח בטלפון
נתאם פגישה (פרונטאלית או בזום)
נשמע את הצרכים שלכם
נציג לכם את התהליך האימוני בסטנדרט
תבחרו את החבילה שהכי תתאים לכם
נחתום על הסכם מסודר
ונצא לדרך…
השאירו פרטים בטופס ההרשמה ותקבלו
שיחת טלפון מאחראית קשרי הארגונים שלנו
הכירו את המושג: "ברברת ארגונית"
בכל ארגון וחברה ישנה
"ברברת ארגונית".
בגדול, הסיפור הוא פשוט:
העובדים תמיד ידברו זה עם זה!
או יותר נכון "יברברו"
לא ניתן למנוע את הברברת הארגונית
לכן חשוב לנתב אותה למקומות חיוביים
שיועילו למקום העבודה.
הדרך לעשות זאת היא להשקיע בעובדים
להעניק להם
להראות שאכפת לכם מרווחתם
והברברת הארגונית שלכם
תשרת את צרכי הארגון
ולא להיפך
למשל
כשאחת העובדות ממורמרת בגלל משהו
היא מייד תלך לדבר על זה עם החבר הכי קרוב אליה במשרד
היא ככל הנראה תטנף, תלכלך ותפגע במורל בעבודה.
החבר שלה, במקרה הטוב, יוכל להרגיע אותה ואף לשתף את המנהל בכך על מנת שיוכל להתייחס לזה ולעשות משהו בנידון.
או במקרה הפחות טוב, הוא יוכל "להדבק" בזה
ובהפסקת הקפה הבאה שלו
לברבר על זה גם עם חבר אחר
וכך הלאה..
לעומת זאת,
עובדת שתקבל מתנה מהארגון
תפגוש חברה בעבודה ותגיד לה
"וואו, יפה מצידם שהם נתנו לי את זה, זה לא מובן מאליו"
והחברה תצדיק את זה ותברבר את זה הלאה…
ועכשיו כל האוירה במשרד חיובית
תחלופת העובדים מצטמצת משמעותית
על כל המשמעויות שבדבר
המוטיבציה ותפוקת העובדים תעלה
וכולם מרוצים!
תאמינו או לא, זה הכוח של הברברת הארגונית!
בתהליכי האימון אנחנו נהיה ערים לברברת הארגונית אצלכם.
אנחנו נשמור על סודיות ופרטיות העובדים
אבל נדווח לכם על הברברת
על מנת שתוכלו לנתב אותה
למקומות חיוביים
ואז, כשהעובדים יראו וירגישו שאתם רואים אותם
הם מייד יחזירו לארגון את כל ליבם
וכל הארגון ימריא!
זה מה שאנחנו מצפים שיקרה בזכות התהליכים:

העובדים יהיו יותר חדורי מטרה!
עפ"י חוק ההדדיות האוניבסלי, אדם שמקבל רוצה להחזיר (לטוב ולרע) ואנו מצפים שהעובדים והמנהלים ירצו "להשיב טובה" ולעבוד יותר במרץ וכשנעבוד ונתאמן על מטרה בתהליך שקשורה לעבודתם - אדרבא!

המנהלים יקבלו תמונה מלאה!
מנכ"לים ומנהלים שלא יודעים מה קורה בארגון שלהם, מאבדים שליטה מהר מאוד והבלאגן מתחיל לחגוג. בזכות התהליכים תקבלו תמונה ברורה של המורל, התחושות, המחשבות וכל דבר שיעלה, לטוב ולרע, בתהליכי האימון. השליטה תחזור והבלאגן יצטמצם משמעותית.

האמון יבנה!
ברגע שעובד סומך על המנהל שלו, הוא סומך על מקום העבודה שלו. כשזה קורה, הוא יעשה ככל שביכולתו כדי לא לאכזב ובטח לא לאבד את מקום העבודה המדהים שלו. כשם שלא קל למצוא עובדים טובים, לא קל למצוא מקום עבודה טוב. אבל כששני הצדדים מרגישים שהם הרוויחו - מפה השמיים הם הגבול!

התפוקה בארגון תעלה!
בסוף בסוף, בכל הארגונים והחברות - מייצרים ומוכרים משהו..
ואת המשהו הזה - אנשים עושים.
המשאב הכי חשוב שלכם הוא האנשים
ואם האנשים יבואו מבסוטים לעבודה – הם "יתנו עבודה"!
ופה אנחנו חוזרים לחלק הכי חשוב:
גיוס הלבבות!
כל מה שעובדים ומנהלים רוצים זה לקבל הערכה
ושיראו אותם
זה יכול לבוא ליידי ביטוי בדיבורים ע"י שיחות אישיות ומקרבות
ובמעשים ע"י מחוות שמוכיחות שבאמת אכפת לכם מהאנשים בארגון
פעם עובדת סיפרה לאחד המאמנים שלנו שמקום העבודה שלה ארגן לעובדים יום כיף בכרמל.
היא שיתפה כמה היא מתרגשת וכמה זה לא מובן מאליו
ומחמם את ליבה
עכשיו דמיינו איך ירגישו העובדים שלכם
כשתעניקו להם תהליך אימון אישי במתנה.
הם ירגישו שאתם רואים אותם!
הם ירגישו שהם בורכו לעבוד במקום העבודה הזה!
והם יחזירו לכם כפליים!
הטעות שרוב הארגונים עושים
רוב המעסיקים חושבים שתוספת שכר, או בונוסים כספיים, זה מה ש"יקנה" את העובדים
אבל כעבור זמן מה, כל עובד ירצה שוב העלאה בשכר
זו באר ללא תחתית.
אם תתנו להם – אחלה!
אם לא, הם יתחילו לפזול החוצה.
הם ילכו לראיונות עבודה וידרשו שכר יותר גבוה
הרי אין להם מה להפסיד נכון?!
ופה הבעיה
אין להם מה להפסיד!
אם הם בחרו לעבוד בארגון הזה
רק בגלל שהשכר נאה
הם יעברו בהזדמנות הראשונה שתהיה להם, לשכר יותר נאה
אבל אם הם יקבלו דברים מעבר לשכר
הם ירגישו שיש להם הרבה מה להפסיד
והם ינטעו שורשים בארגון
ויתחילו לקרוא לו בית
"אל תשאל מה חברי הקבוצה שלך יכולים לעשות למענך.
שאל מה אתה יכול לעשות למען חברי הקבוצה שלך"
(מג’יק ג’ונסון)
השאירו פרטים בטופס ההרשמה ותקבלו
שיחת טלפון מאחראית קשרי הארגונים שלנו
לאילו ארגונים וחברות התהליך מתאים?
- קודם כל, לארגונים שבאמת חשוב להם להשקיע בעובדים והמנהלים שלהם!
- לארגונים שמרגישים שיש יותר מדי "קצרים" בתקשורת וקושי במע' יחסים
- לארגונים ש"מריחים" שמשהו לא טוב ברמה האישית קורה מתחת לפני השטח
- לארגונים שרוצים להשקיע במתנה שתחזיר תשואה בחזרה לארגון
- לארגונים שרוצים לעבוד מול ארגון מאמנים מסודר שינהל את הכל
- לארגונים שחשוב להם לדעת שהם מקבלים אנשי מקצוע טובים ומוסמכים
הייחודיות שלנו נעוצה בסטנדרט הגבוה שאנו מציבים לעצמנו, מתחייבים לעמוד בו ומתגאים בו!
השאירו פרטים בטופס ההרשמה ותקבלו
שיחת טלפון מאחראית קשרי הארגונים שלנו
הכירו את סטנדרט בית למאמנים
ארגון לפיתוח טיפוח וקידום מאמנים כדי שיוכלו להעביר תהליכי אימון משמעותיים ובסטנדרט הכי גבוה שיש !
המציאות בתחום האימון היא שכל מאמן שמסיים את לימודיו במכללה, רשאי כעת לנהל את עסקו ועצמו איך שבא לו, משום שכידוע לכם התחום פרוץ.
אין כל חובה להשקיע בהתפתחות מקצועית מעבר להסמכה וכתוצאה מכך הסטנדרטים נשארים נמוכים.
לכן החלטנו לעשות סטנדרטיזציה לתחום האימון ע"י העלאת הסטנדרטים של המאמנים שבוחרים להצטרף אלינו.
ואיך אנחנו עושים את זה?
* מגייסים מאמנים מוסמכים בלבד
* מוודאים שהם מקפידים על האתיקה המקצועית
* מכניסים את כולם לשגרת התפתחות מקצועית קבועה בשגרה אצלנו הכוללת השתלמויות כל שבועיים!
* ומספקים לכל מאמן הנתקל בסוגיות מורכבות בקליניקה, תמיכה מקצועית כדי לוודא שהתהליך האימוני יהיה איכותי ואפקטיבי!
שורה תחתונה
בסטנדרט תהליכי האימון משודרגים במערכת מקצועית ומשומנת מאחורי הקלעים!
שתוודא שתקבלו את התהליך הטוב ביותר!
הנה מה שהיה למתאמנים של מאמני סטנדרט לספר על התהליך שלהם
המלצות נוספות:
הקודם
הבא
שימו לב: מקטע זה באפור
למאמנים בלבד!
במידה ואת או אתה מאמנים מוסמכים ואתם מעוניינים להצטרף לצוות המקצועי של סטנדרט
יש להגיש מועמדות ע"י מילוי שאלון ההתאמה שלנו.
מטרת השאלון הינה לוודא שאתם אכן מאמנים מוסמכים ושאנחנו "באותו ראש" מבחינה מקצועית ואתית.
לפרטים נוספים אודות המעטפת שלנו למאמנים לחצו על הכפתור כאן למטה
בהצלחה בתהליך המיון והקבלה לסטנדרט!
האם אתם יודעים במה שונה אימון משאר המקצועות?
(טיפול, יעוץ, מנטורינג)
הגיע הזמן לעשות לכם סדר!
הייחודיות של אימון נעוצה בעיקר בשיטת עבודה המבוססת
חקר ושאילת שאלות!
המאמן נקי משיפוטיות ולעולם לא יגיד לכם את דעתו ואו יתן לכם עצה.
אם עשה זאת – הוא חאפר משום שאימון זה לא.
מה היתרון בשאילת שאלות?
דמיינו שנתבקשתם להגיע לכתובת כלשהי בסמטאות המפותלות של צפת
הפעלתם ווייז, נסעתם והגעתם ליעד בהצלחה.
כעת משרציתם לחזור חזרה שמתם לב שהסוללה בסמארטפון שלכם מתה
ואין לכם מושג איך לחזור חזרה הביתה…
כך מרגישה תלות!
תפקיד המאמן הוא לשאול אתכם שאלות מכווינות שתפקידן לסייע לכם למצוא את הדרך
"להגיע הביתה" ללא הווייז ובכוחות עצמכם
וע"י כך – לפתח בכם עצמאות ומסוגלות להגיע ליעדים בחייכם בעזרתכם!
הנחת היסוד בעולם האימון היא שהתובנה הטובה ביותר של המתאמן היא שלו
ולכן ברגע שהמאמן שואל שאלה, ואתם עונים עליה
אתם ה"ווייז" של עצמכם!
וככל שתתקדמו בתהליך,
כך תרכשו את המיומנויות והכלים לשאול את עצמכם את השאלות
וגם לענות את התשובות
ולא תהיו תלויים יותר באף אחד!
השאירו פרטים בטופס ההרשמה ותקבלו
שיחת טלפון מאחראית קשרי הארגונים שלנו
תשובות על שאלות שחוזרות על עצמן
איך הולך כל עניין הסודיות בתהליך?
אנחנו מחוייבים בסודיות מוחלטת מול המתאמן וזה אף מעוגן בהסכם ההתקשרות וחלק בלתי נפרד מהאתיקה המקצועית בסטנדרט. לאחר שזה נאמר, אנחנו כן נדווח על כל נורה אדומה שתעלה בתהליכים (בלי שמות) על מנת שתוכלו, כארגון, לטפל בזה.
מה אורך התהליך האימוני?
תהליך לייזר קצרצר הוא באורך של מינימום 5 מפגשים. האידיאל מבחינתנו הוא תהליך באורך של 20 מפגשים לעובד, אבל ברור לנו שיש כאן שיקולי תקציב. זאת הסיבה שבפגישה שלנו אנחנו נדבר על הכל בצורה מסודרת ונחליט יחד מה אורך התהליך האופטימלי ביותר עבורכם בהתחשב בכל הנסיבות והשיקולים.
האם סטנדרט הוא איגוד מקצועי כמו הסתדרות המורים למשל?
לא. סטנדרט בית למאמנים הוא ארגון עסקי המשתמש ביזמות עסקית כאמצעי להגשמת האג'נדה החברתית לשמה הוא קם. למשל תכניות ההכשרה של המאמנים וכל המעטפת המקצועית והעסקית שהם מקבלים בסטנדרט. כל אלו ועוד עולים כסף והרבה ואנו משקיעים המון משאבים על מנת להפוך את המאמנים שלנו לטובים ביותר שיוכלו להיות עבורכם!
אז אם התחום פרוץ והמדינה לא מפקחת על אף אחד, מי מפקח עליכם?
שאלה מצוינת! והתשובה היא אף אחד כי שוב, התחום פרוץ.. אבל וזה אבל חשוב, סטנדרט בית למאמנים הוא ארגון שכל האינטרס שלו הוא להגן על תדמית המאמן ועל שלום המתאמן בתהליכים אימוניים. ולכן הסירו דאגה מלבכם - הדבר היחידי שמעניין אותנו הוא לספק תהליכי אימון מקצועיים ואתיים בסטנדרט גבוה, שכן אם לא נצליח "לספק את הסחורה" - המיזם שלנו יכשל ויעלם כשם שהופיע.
מה קורה אם אחד העובדים לא מרוצה מהמאמן שלו?
קודם כל זה יכול בהחלט לקרות. במקרה כזה צרו עימנו קשר ונציג בפניכם 2 אפשרויות:
1. לעצור את התהליך עם המאמן הנוכחי ולהתחיל תהליך אימוני חדש עם מאמן אחר.
2. לעצור את התהליך עם המאמן הנוכחי ולהשלים את "בנק המפגשים" הנותר של אותו עובד, עם מאמן אחר.
אנחנו ממליצים על 1 כמובן, אבל ההחלטה כולה שלכם
ובכל מקרה, כל מקרה לגופו.
אנחנו נדבר על הדברים ונגיע לעמק השווה בוודאות.
השאירו פרטים בטופס ההרשמה ותקבלו
שיחת טלפון מאחראית קשרי הארגונים שלנו
דברו איתנו
- 052-5449-849
- Standard12520@gmail.com
- הרברט סמואל, חדרה
